Home / Actualitat / El Rebost de l’Antic Molí

El Rebost de l’Antic Molí

El Rebost de l'Antic Molí

El Rebost de l’Antic Molí

El xef Vicent Guimerà de l’Antic Molí, amb una estrella Michelin, i Marc Balaguer, guardonat pastisser i assessor gastronòmic, creen un nou projecte per a apropar les tècniques de l’Antic Molí a les llars: El Rebost de l’Antic Molí.

Es tracta d’elaboracions que convertiran un menjar quotidià en extraordinari. Cada any l’Antic Molí elabora diferents menús gastronònims que són únics. El projecte sorgeix de la consciència de la feina ben feta durant anys al restaurant i de la voluntat que es pugui gaudir en les llars de les exquisides elaboracions que s’han anat creant al llarg de la trajectòria de l’Antic Molí. De fàcil aplicació, una obra d’art de la gatronomia per a potenciar la teua cuina. Els productes disponibles són:

– Crema d’alls confitats (una cullerada pot potenciar un plat senzill com unes verdures bullides, un plat principal, una amanida…)

– Crumble d’espècies (per a iogurts, fruita, base per a pastissos…)

– Deliciosos tomàquets secs (d’acompanyament, per amanides…)

– Crema d’avellanes i garrofa (la nostra “nocilla”, més natural i sana)

– Llonganissa de galera (amb ells faràs entrepans innovadors i saborosos)

– Mantequilla d’anxoves

– Mantequilla de carxofes (amb les que pots donar un toc especial a la carn, al peix…)

– Toffe de fruits vermells amb wasavi

– Albergínia encurtida

-Daus de carabassa

Marc Balaguer i Vicent Guimerà t’han preparat uns packs per a facilitar-te un complet i suculent regal per a les festes nadalenques que ja tenim aquí. Els trobaràs a la botiga de l’Antic Molí.

Per a saber-ne més sobre els autors d’El Rebost de l’Antic Molí:

Marc Balaguer és un reconegut pastisser i assessor gastronòmic. L’any 2015 va ser guardonat amb el premi a millor jove pastisser d’Espanya per Delité.  El 2016 va representar Espanya al campionat del món de pastisseria Le Mondial Des Arts Sucrés i el 2019 va ser sub campió del món de gelateria. Col·labora amb la cuina gastronòmica de l’Antic Molí.

Vicent Guimerà és el xef de l’Antic Molí, amb una estrella Michelín i nomenat el 2017 Cuiner de l’Any per La Vanguardia i El Fòrum Gastronòmic. Ha publicat el 2019 el llibre La Galera per l’editorial Planeta, que el consolida con un referent en la cuina d’aquest crustaci. Va guanyar el primer premi del Llagostí d’Or de Vinaròs, amb participació de cuiners de tot l’estat. 

Estrella Michelin

Del 2017 al 2023

Estrella Verda

2021 · 2022 · 2023

Sol Guía Repsol

2022 · 2023

4 Radishes · We're Smart® Green Guide

2023

Slow Food

2016

Cuiner de l'any

2016

Reserva Biosfera

2016